reklama

wtorek, 12 lutego 2013

Ranking TOP 5 najlepszych drinków

Jeżeli jesteś amatorem słodkich i kolorowych drinków to zapraszamy do zapoznania się z poniższym rankingiem z którego dowiesz się, który drink jest najlepszy. 









-->

5. Pina colada drink

Drink pina colada jest lubiana przede wszystkim przez kobiety, dzięki zawartości soku ananasowego i mleczka kokosowego. Drink pinacolada często podawana jest w np. w wydrążonym ananasie. Przepis na pinacolada drink jest bardzo prosty. 



Drink blue lagoon dzięki zawartości curacao ma niebieski odcień, natomiast swój lekko kwaskowy smak zawdzięcza sokowi z cytryny. Błękitna laguna drink jest prosty w przygotowaniu.






-->

3. Malibu z mlekiem

Malibu z mlekiem, choć czasy swojej świetności ma już dawno za sobą, nadal jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych drinków, a do tego łatwy w przyrządzeniu. Malibu drink jest łagodny w smaku, dlatego polecany jest osobom, które nie przepadają za mocnymi alkoholami. Malibu z mlekiem przepis jest banalnie prosty w przygotowaniu, dlatego możesz zrobić drink malibu w zaciszu swojego domu.

Zobacz przepis: drink malibu





2. Tequila sunrise

Tequila sunrise nie tylko wygląda, ale również smakuje świetnie. Swoją nazwę zawdzięcza grenadynie, która opada na dno szklanki i tym samym przypomina wschód słońca. Idealny drink na lato i dlatego zajmuje 2 miejsce w naszym rankingu.





W naszym rankingi na najlepszego drinka zwycięża mojito. Mojito jest idealnym połączeniem limonki, cukru trzcinowego, mięty oraz rumu. Drink mojito jest dzięki temu orzeźwiający, lecz słodki. Polecany zwłaszcza w upalne lato. 
Jak zrobić mojito? Zobacz w poniższy link, aby dowiedzieć się jak wygląda przepis na mojito.

Zobacz: mojito przepis


-->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.